.

piątek, 3 września 2010

wymiankowo

Jakiś czas temu brałam udział w candy-wymiance u Pauliny
Oto co przygotowałam:
Oczywiście aniołek:

obrazek wykonany techniką decoupage:

kolczyki:

jakieś przydasie:

było chyba też coś na słodko...

Dla mnie paczuchę przygotowała Sylwia, której bardzo dziękuję. Były w niej m.in.:
całe mnóstwo kolczyków

bransoletka i moje ulubione już kolczyki biedronki:

oraz cukieraski


Mnie paczka bardzo przypadła do gustu i strasznie się cieszę z tylu nowych kolczyków, których mam już miliony :) Mam nadzieję, że moja paczka też się spodobała... Dziękuję Paulinie za zabawę :)

1 komentarz:

  1. bardzo się cieszę że Ci się podobało :) zresztą jak pisałam, zaraz po przeprowadzce nie miałam zbyt wielu rzeczy przy sobie, a nie chciałam opóźniać.. ale cieszę się że Ci przypadło do gustu ;) pozdrowienia serdeczne! PS. a te Twoje aniołki śliczne!

    OdpowiedzUsuń