.

piątek, 3 września 2010

come back

No to wróciłam, dziś wpisów będzie kilka, zaczynam od "lubię". Do zabawy zaprosiła mnie Ania. Oto co lubię:
1. spędzać czas z bliskimi
2. wycieczki, podróże, zwiedzanie, podziwianie nowych miejsc
3. ciepełko, dużo ciepełka zdecydowanie nie trafiłam z tym upodobaniem w dobrą strefę klimatyczną a ostatnie dni mi nie służą ;)
4. kawę + ciastko (najbardziej te czekoladowo-orzechowe)
5. wszelkie prace twórcze, ostatnio zdecydowanie polubiłam się z szydełkiem :)
6. zwierzęta, najbardziej psiaki, są cudne i moim zdaniem dom bez psa jest jakiś taki pusty
7. wodę, pływanie, pluskanie
8. spać, choć to trochę marnowanie czasu to lubię sobie pospać
9. buty, kolczyki i torebki lubię mieć, bo i tak zawsze używam tych samych choć do wyboru miliony
10. moją nową pracę (przynajmniej na dzień dzisiejszy na razie ją lubię)
i wiele innych
Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych, którzy jeszcze w niej udziału nie brali :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz